1 februari 2015

Akryltavla

Som jag nämnde i förra inlägget så var det målarträff i torsdags kväll, så jag tog med mig lilla Arv och gav mig av till en kreativ afton. Vi träffades jag, min mamma, min svägerska S och min moster, i min mosters nya ateljé. Oj en sådan härligt inspirerande miljö det var!  Och väldigt trevligt sällskap!
Jag började på en ny akryltavla men kom inte så värst långt då det blev en del pauser för att amma den lilla.


Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta med denna eller hur jag vill att resultatet ska bli men jag ska rapportera igen så fort jag kommit lite längre. Ser verkligen fram emot fler torsdagar med målarträff!

8 kommentarer:

  1. Härligt med go´a möten och lite extra när det gäller nära och kära. Lycka till med målningen.
    /Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst riktigt härligt! Tack tack

      Radera
  2. Fantastic!! You are real an artist. The deer in this misty mood looks great! Hope you will have further inspiring days and show us the results!
    All my best
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Det var en trevlig kväll och jag hoppas det blir fler.
    Ska bli kul att se fortsättningen på den fina tavlan
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se till att det blir fler helt enkelt! (;

      Radera